Connect with us

Shero

De 3 bedste træningsøvelser til dig, der vil have fastere ben

Hvordan får jeg fastere ben?

Sund

De 3 bedste træningsøvelser til dig, der vil have fastere ben

Der findes så mange træningsøvelser til benene, men disse tre er specielt udvalgt til drømmen om fastere ben og ikke mindst stærke. I øvelserne arbejder du godt og grundigt med dine muskler i benene, og du vil virkelig kunne mærke en forskel. Stærke ben, here you come!

LÆS OGSÅ: Få en flot, rund numse med disse fire øvelser.

1 Squat med vægt foran

Squat er en klassiker og en god en af slagsen, for her er der virkelig mange af dine muskler, der arbejder sammen. Den her øvelse inkluderer en tyngde foran i form af en kettlebell, en tung bold, vægte eller lignende. Så længe du kan holde vægten tæt ind til brystet. Det tvinger dig nemlig til at lægge tyngden på dine hæle, samtidig med at du bedre undgår at falde forover.

Sådan gør du: Stå med let spredte fødder og hold din vægt, kettlebell eller bold foran dig ind til brystet, ret højt oppe. Det skal være sådan, at dine albuer peger mod gulvet. Skub dig så ned med tyngde på hælene, så dine arme kommer mellem dine ben, og albuerne strejfer det inderste af dine knæ. Op igen, og gør det så 14 gange mere.

 

Næste side >>

Continue Reading

More in Sund

Til top