Connect with us

Få Kim Kardashians madplan her

Kim Kardashians madplan

Sund

Få Kim Kardashians madplan her

Hun er verdenskendt for sin figur, og det kan godt være, at hun indrømmer, at hun har fået gjort nogle ændringer ved sin krop. Men hun følger altså også en diet for at holde sig slank. Og den lyder altså ikke helt tosset, hvis vi skal sige det. Nysgerrig efter hvad Kim Kardashians madplan indeholder?

Hun følger den kendte Atkinskur, hvor man spiser en masse proteiner og fedt, men ganske få kulhydrater, og det gælder også grønstager som indeholder kulhydrater, så der skal lige tages nogle vitaminpiller som tilskud. Hvis du bagefter føler dig inspireret af hendes madplan, hvor ikke to dage byder på samme menu, så finder du de fleste opskrifter på hjemmesiden her, hvor du kan søge på de forskellige dressinger og måltider.

Klik gennem galleriet og se, hvad hun spiser alle ugens dage. Det er en syv dages madplan, du nemt kan kopiere, hvis du får lyst.

 

Mandag

Mandag starter dagen med græsk yoghurt, røræg og pølser, hvilket jo næsten er en brunch, og så slutter den af med fisk.

 

Morgenmad: Røræg med kalkunpølse, som er toppet med Gouda og 110 gram græsk yoghurt med en deciliter friske blåbær

Snack: Atkins Harvest Trail bar med mørk chokolade, kirsebær og nødder  (kan købes på Atkins hjemmeside)

Frokost: Grillet kylling med lime samt en spinatsalat med feta-ranch dressing (opskrift kan findes på Atkins hjemmeside)

Snack: En gulerod med fire spiseske hummus

Middag: Hellefisk med lime og med sauterede grønne bønner

Total kalorier: 1504

Total kulhydrat: 40,2 gram 

 

Næste side >>

Continue Reading

More in Sund

Til top